Nike Air Max Plus Thread

Ill be grabbin these
D12235F0-E413-484D-90F0-D8CE4784BC0B.jpeg
 
Ile-de-France pourtant, curieux, tu parles du métro parisien, ou de Lyon, Marseille ? Bon c'est la seule fois ou j'ai vu quelqu'un avec remarque...
Ah oui oui moi c'était dans le métro du chef-lieu intergalactique de la France, rivale éternelle de l'OM et principale pourvoyeuse de loustics barbus drapés de chemises à carreaux. Duolingo appelle ça des hipsters, j'appelle ça un parigot. Pour revenir au sujet j'ai pas vu de TN II pour l'instant, à charge de revanche.
 
My compatriot just said :

Ah yes yes I was in the metro of the intergalactic capital of France, eternal rival of OM and the main provider of bearded loustics draped in checked shirts. Duolingo calls them hipsters, I call them a parigot. To come back to the subject, I haven't seen a TN II for the moment, however.

Thank me later people :smile:
 
My compatriot just said :

Ah yes yes I was in the metro of the intergalactic capital of France, eternal rival of OM and the main provider of bearded loustics draped in checked shirts. Duolingo calls them hipsters, I call them a parigot. To come back to the subject, I haven't seen a TN II for the moment, however.

Thank me later people :smile:
"Thank me later" okay imma wait 5 minutes max.
 
Back
Top Bottom